Публічна оферта

ПУБЛІЧНА ОФЕРТА ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧИХ ПОСЛУГ

Товариство з обмеженою відповідальністю «СПОРТ ЛАЙФ КИЇВ-1» Код ЄДРПОУ 39845499 (надалі – «Виконавець»), керуючись нормами ст.ст. 633, 641 Цивільного кодексу України, пропонує необмеженому колу осіб (надалі за текстом – «Клієнту») укласти публічний договір про надання спортивно-оздоровчих послуг (надалі – «Договір») на викладених нижче умовах:

  1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

Договір – даний правочин про надання спортивно-оздоровчих послуг, розміщений на сайті, який встановлює однакові для усіх Клієнтів умови надання цих послуг на умовах публічної оферти з моменту її акцептування Клієнтом (надалі – «Договір»).

Публічна оферта – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній особі відповідно до статті 641 Цивільного кодексу України, укласти з ним договір, що міститься в публічній оферті.  Така пропозиція розміщена у вигляді публічного договору в Куточку Споживача клубу та/або на Сайті speedfit.com.ua.

Акцепт – надання Клієнтом повної й безумовної відповіді-згоди Виконавцю на його пропозицію укласти Договір на умовах, визначених публічною офертою, шляхом оформлення (підписання) заяви-приєднання до Договору та/або оплати замовлених Послуг, що свідчить про прийняття ним публічної оферти.

Сайт Виконавця – офіційна вебсторінка Виконавця в Локальній мережі та в Інтернет, за адресою speedfit.com.ua, яка є одним з основних джерел інформування Клієнта.

Компанія ТОВ «СПОРТ ЛАЙФ КИЇВ-1» є одноосібним власником домену: speedfit.com.ua

Всі оплати Клієнтом здійснюються через сайт speedfit.com.ua

Абонентська плата – вартість Основних послуг згідно з Прейскурантом в залежності від обраного пакета за Період надання Основних послуг.

Членський внесок – є обов’язковим до сплати на 42 день дії договору і сплачується за приєднання до членства в клубі SpeedFit. Членство в клубі SpeedFit додатково, крім основних послуг, надає право брати участь в будь-яких організованих зустрічах та змаганнях, програмах лояльності, які ініціює Виконавець шляхом зоврема, але не виключно надання послуг лояльності, що проходять в Клубі для Членів Клубу і не є послугами, що входять в перелік передоплачених Основних послуг підписки. Членський внесок є окремим видом платежу, що не пов’язаний з оплатою підписки. Членський внесок не долучається до вартості підписки, для того, щоб Клієнт міг оцінити Клуб та прийняти рішення протягом 42 днів з моменту старту підписки. Також клієнт має можливість припинити підписку в мобільному додатку самостійно. Членський внесок сплачується один раз на кожні 365 днів з моменту початку дії основного договору. Відвідування Клубу без сплати Членського внеску на 42 день не є можливим.

Власник Договору – фізична особа або юридична особа, яка забезпечує виконання зобов’язань по оплаті Основних послуг та/або Додаткових послуг, які надаються Члену клуба (Вигодонабувачу) на основі діючого Договору, якщо такі зобов’язання не підлягають виконанню самим таким Членом клубу (Вигодонабувачем).

Додаткові послуги — послуги, які надаються Клубом за додаткову оплату згідно з Прейскурантом, які не входять в перелік та вартість Основних послуг (згідно з обраним пакетом).

Договір – договір про надання послуг, що укладається між Виконавцем та Членом клубу, та/або Власником Договору, шляхом вчинення дій Членом клубу, спрямованих на прийняття умов цієї оферти, та що діє на умовах, викладених в цій оферті.

Обмеження доступу – тимчасове обмеження доступу Члену клуба на територію Клуба шляхом блокування Клубного браслету, до усунення у повному обсязі, Членом клубу, обставин, що призвели до блокування в повному обсязі.

Основні послуги – комплекс послуг, пов’язаних з організацією та проведенням Виконавцем фізкультурних, спортивно-оздоровчих та спортивних заходів, включених у вартість, згідно з обраним пакетом, зокрема: необмежене відвідування кардіо- та тренажерного залу; необмежене відвідування групових занять (за умови внесення відповідного розміру абонентської плати згідно з прейскурантом, що включає групові заняття); користування інфраструктурою Клубу, в тому числі користування роздягальнями, душовими тощо; надання доступу до занять, які проводяться третіми особами на території Клубу.

Правила Клубу –  невіддільна частина даного Договору, положення, обов’язкові для виконання сторонами Договору, розпорядчі та встановлюючі порядок проведення та умови користування Послугами Клубу, в тому числі правила техніки безпеки при відвідуванні клубу.

Клієнт — правоздатна та дієздатна фізична особа, що акцептувала Договір, ознайомлена з Правилами Клубу, зобов’язується їх дотримуватись та надала згоду на обробку своїх персональних даних.

Клубний браслет — матеріальний носій персонального електронного коду, який Клуб присвоїв Члену клуба при укладанні Договору, наданий Члену клуба для надання йому послуг. Персональний Клубний браслет не може бути переданий третій особі. Використання браслету для отримання послуг Клубу третіми особами не допускається. В такому випадку на таку третю особу покладається обов’язок самостійно оплатити отримані послуги згідно з діючим Прейскурантом на момент їх отримання. Одночасно Член Клубу може використовувати лише один Клубний браслет або лише одну Клубну картку.

Клубна карта — матеріальний носій персонального електронного коду, який Клуб присвоїв Члену Клубу при укладанні Договору, і який наданий Члену Клубу для надання йому послуг. Персональну Клубну карту не можна передавати третій особі. Використання карти для отримання послуг Клубу третіми особами не допускається. В такому разі на таку третю особу покладається обов’язок самостійно оплатити отримані послуги згідно з чинним Прейскурантом на момент їхнього отримання.

Клуб — спортивний клуб або спортивні клуби, які надають спортивно-оздоровчі послуги під брендом SpeedFit. Місце отримання Послуг Клієнтом визначається в Заяві-приєднанні. В цілях цього Договору під терміном «Клуб» також розуміється юридична особа, яка є володільцем матеріально-технічної бази відповідного клубу і здійснює забезпечення його діяльності.

Клуби партнери – спортивний клуб або спортивні клуби, які надають спортивно-оздоровчі послуги Клієнтові Клубу та за згодою Клієнта. Клієнт може відвідувати Клуби партнери за умови наявності договірних правовідносин між Виконавцем та суб’єктами господарювання, які надають спортивно-оздоровчі послуги у таких клубах. Місце отримання Послуг Клієнтом визначається в Заяві-приєднанні. В цілях цього Договору під терміном «Клуб» також розуміється юридична особа, яка є володільцем матеріально-технічної бази відповідного клубу і здійснює забезпечення його діяльності.

Мобільний додаток – програмне забезпечення, яке дозволяє клієнту керувати послугами клубу та мати доступ до бази тренерів (осіб, які мають право проводити заняття на території Клубу), та тренувального контенту. Встановлюється клієнтом добровільно на його смартфон (на платформах iOS та Android).

Прейскурант — документ, який містить у собі перелік та вартість відповідних послуг, вартість предметів. Розміщується на території Клубу та/або на Сайті, та/або в Мобільному додатку.

Розрахунковий період надання основних послуг – 28 календарних днів з дати приєднання до Членів клубу (після оплати основних послуг онлайн через Сайт).

Режим роботи Клубу — дні та години, в які Клуб відкритий для відвідування, що розміщені на інформаційних табличках при вході та/або в Правилах клубу та/або на сайті Клубу, та/або у Мобільному додатку (за умови його наявності).

  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

2.1. За цим Договором Виконавець зобов’язується надати Клієнтові спортивно-оздоровчі послуги – основні та додаткові послуги (далі разом – «Послуги») на території Клубу, а Клієнт зобов’язується сплатити за ці Послуги та дотримуватись умов цього Договору й усіх додатків до нього.

2.2. У Клубі діють Правила клубу (далі — «Правила»), які визначені у Додатку № 1 до цього Договору і виконання яких є обов’язковим для Сторін.

2.3. Цей Договір є договором приєднання.

  1. АКЦЕПТУВАННЯ ДОГОВОРУ

3.1. Підтвердженням повного та безумовного акцептування публічної оферти з боку Клієнта (Члена клубу) є внесення ним плати за замовлені Послуги (момент акцепту), чи вчинення інших дій, що свідчать про прийняття ним публічної оферти, згідно з умовами цього Договору. У процесі замовлення та придбання Послуг, особі, яка має намір замовити та оплатити послуги Виконавця забезпечується можливість ознайомитися з умовами Договору та прийняти їх, зокрема, але не виключно шляхом натискання кнопки «Згоден» чи\або проставлення відповідної відмітки «Галочки» (що свідчить про згоду Клієнта). Моментом Акцепту Договору вважається оплата грошових коштів, сплачених Клієнтом на користь Виконавця (на банківський рахунок Виконавця), за обраний пакет з правом відвідування обраного Клубу «SpeedFit». Акцепт оферти може бути додатково засвідчений шляхом оформлення (підписання) заяви-приєднання до Договору. Зразок заяви-приєднання до Договору надедено у Додатку № 1-А до Договору.

3.2. Фізична особа, яка прийняла пропозицію Виконавця укласти Договір, підтверджує, що вона до укладення цього Договору ознайомилась з умовами Договору, Правилами клубу, вартістю Послуг і свідомо без жодного примусу уклала цей Договір.

3.3. Укладаючи Договір, Клієнт автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям Клієнтом положень Договору та всіх додатків, що є невіддільною частиною Договору.

3.4. У випадку розірвання Договору за ініціативою Клієнта, всі не виконані зобов`язання з боку Клієнта по минулому Договору будуть застосовані при укладенні нового Договору, якщо такий буде ініційовано Клієнтом.

3.5. Клієнт не може мати більше одного діючого Договору.

  1. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ ТА ЇХ ОБСЯГ

4.1. За цим Договором Виконавець надає Клієнту послуги в Клубі згідно з умовами придбаного пакету послуг.

4.2. Порядок та початок надання Послуг визначаються клубними Правилами.

4.3. Доступ до Клубу можливий лише при наявності Клубного браслета та укладеного та оплаченого Договору. При кожному відвідуванні Клубу Клієнтом з метою отримання Послуг, проводиться перевірка/ідентифікація особи Клієнта системою автоматичного допуску по Контролю обличчя та наявності Клубного браслета.

4.4. Години відвідування Клубу Клієнтом встановлюються відповідно до режиму роботи клубу.

4.5. Клубний браслет є індивідуальним, його використання не може бути здійснено іншими особами, окрім Клієнта.

4.6. Виконавець та/або Клуб залишає за собою право змінювати розклад роботи Клубу у разі виникнення наступних підстав: встановлення компетентними органами певних днів святковими (неробочими) або вихідними; виникнення будь-яких обставин, зокрема пов’язаних з технічним та санітарним станом приміщення, які Виконавець буде вважати такими, що можуть завдати шкоди Клієнту або нести загрозу його життю чи здоров’ю. Про такі зміни розкладу здійснюється повідомлення відвідувачів шляхом розміщення відповідної інформації на офіційному Сайті, та/або Мобільному додатку або будь-яким іншим способом. Такі зміни не вважаються зміною умов Договору та такими, що здійснюються на власний розсуд. В такому випадку Виконавець не вважається таким, що порушив свої зобов’язання за Договором. 

4.7. Акцептуванням цього Договору Клієнт підтверджує, що він ознайомлений з Правилами клубу, та зобов’язується їх дотримуватися, а у разі їх порушення або невиконання – нести відповідальність згідно з цим Договором, Правил та норм чинного законодавства України.

4.8. Виконавець надає Послуги Клієнту за переліком, який відповідає придбаному пакету Основних Послуг. Обсяг і види Основних та Додаткових Послуг наведено у Прейскуранті.

4.9. Після закінчення строку дії придбаного пакету Послуг, вважається, що Послуги Клієнтом спожиті, а Виконавець вважається таким що надав Послуги належним чином та у повному обсязі.

4.10. Клієнт погоджується з тим, що у разі, якщо після підписання цього Договору або заяви приєднання та активації клубного браслета, він відмовиться від Договору, сплачені кошти за Послуги та/або Членський внесок поверненню не підлягають.

4.11. Клієнт може придбати Послуги у період передпродажу. Згідно цього Договору, передпродажем вважається придбання Клієнтом Послуг Клубу, який на дату укладення Договору перебував (перебуває) у стані будівництва, за вартістю, яка може відрізнятися від вартості аналогічних Послуг, встановленої на момент відкриття такого Клубу.

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

5.1. Клієнт має право:

5.1.1. Отримувати Послуги на умовах та в порядку, передбачених цим Договором та Правилами відповідно до пакета Послуг, придбаного Клієнтом за цим Договором;

5.1.2. Замовляти Додаткові Послуги, передбачені Правилами (Додаткові Послуги підлягають додатковій оплаті);

5.1.3. Заморожувати доступ до клубу, якщо Клієнт придбав такі послуги додатково;

5.1.4. Отримувати роз’яснення щодо умов цього Договору та тлумачення Правил;

5.1.5. Вимагати від Виконавця виконання його обов’язків за цим Договором;

5.1.6. На досудове та максимально повне врегулювання спірних питань, які можуть виникнути під час виконання умов цього Договору;

5.1.7. Під час споживання Послуг користуватися послугами кваліфікованих фахівців;

5.1.8. Отримувати інформацію щодо чинних Правил або їх зміни шляхом ознайомлення на Сайті та/або в Мобільному додатку (за умови його наявності);

5.1.9. Отримувати на території Клубу послуги від третіх осіб (спортивних тренерів), які мають право на надання таких послуг, за окремими договорами з такими третіми особами, та здійснюючи розрахунок за такі послуги безпосередньо з такими третіми особами.

5.2. Клієнт зобов’язаний: 

5.2.1. Вчасно та у повному обсязі сплатити вартість Послуг за цим Договором, які відповідають обраній Клієнтом категорії та типу пакету Послуг;

5.2.2. Завчасно та у повному обсязі сплачувати додаткові Послуги, обрані Клієнтом;

5.2.3. Перед отриманням клубного браслета/карти прив’язувати свою банківську карту та обирати її джерелом платежу за підписку на сайті або в мобільному додатку. Для безперешкодного потрапляння в Клуб, банківська карта має бути прив’язана та обрана джерелом платежу за підписку на сайті або мобільному додатку;

5.2.4. Не передавати клубний браслет іншим особам для його використання у Клубі (кожен клубний браслет є «іменним»);

5.2.5. Відвідувати Клуб в межах його робочого часу згідно з графіком, визначеним у Правилах та відповідно до виду і типу обраного пакета Послуг;

5.2.6. Відвідувати клуб лише за умови нормального стану здоров’я та самопочуття, нормальній температурі тіла, відсутності будь-яких симптомів респіраторних та інших небезпечних захворювань;

5.2.7. Охайно та дбайливо ставитись до обладнання та іншого інвентарю, яке знаходиться в Клубі.

5.2.8. Самостійно стежити за своїми речами, не залишати їх без нагляду. Виконавець/Клуб не несе відповідальності за втрату речей Клієнта.

5.2.9. Нести відповідальність матеріально та/або нематеріальну за шкоду, заподіяну майну Клубу та третім особам, які відвідують Клуб, а також нести відповідальність за свої дії під час відвідування Клубу, включаючи відповідальність за шкоду, завдану Клієнтом чи особами, за яких він відповідає.

5.2.10. Дотримуватись умов цього Договору та Правил клубу.

5.3. Виконавець має право: 

5.3.1. вимагати від Клієнта сплати вартості Послуг відповідно до умов Договору;

5.3.2.  вимагати від Клієнта дотримання усіх умов Договору та Правил;

5.3.3. зробити зауваження Клієнту, у разі порушення ним Правил, вказати на підстави такого порушення та скласти Акт про порушення Клієнтом Договору або Акт про факт нанесення шкоди майну (надалі за текстом разом – «Акти»). Акти мають бути складені комісією у складі не менш, ніж 3 (трьох) осіб. Клієнт погоджується та не заперечує, що при фіксації порушень умов Договору Клієнтом представники Виконавця можуть застосовувати засоби аудіо-, фото- та відеофіксації. У разі, якщо Клієнт відмовився від підписання Актів, Акти вважаються дійсними, за умови дотримання процедури їх складання, передбаченої даним пунктом. З моменту набрання чинності Актів, тобто з моменту їх підписання комісією, Клієнт несе відповідальність, в тому числі, але не виключно, майнову, передбачену даним Договором, Правилами та чинним законодавством України. У разі, якщо порушення сталось 2 (два) і більше рази – випровадити Клієнта з приміщення Клубу. При систематичному (2 (два) і більше рази) порушенні Правил Клієнтом – позбавити права відвідувати Клуб без повернення Клієнту грошових коштів, сплачених за цим Договором. 

5.3.4. не допускати Клієнта до приміщень Клубу, якщо зовнішній вигляд Клієнта дає співробітникам Виконавця підстави вважати, що останній перебуває у стані алкогольного сп’яніння або під впливом дії будь-якої з наркотичних речовин або під дією медичних препаратів, якщо це впливає на поведінку, реакцію та свідомість Клієнта, і якщо обставини, перелічені в цьому пункті Договору, є очевидними для співробітників Виконавця;

5.3.5. на власний розсуд відмовити Клієнту в укладенні Договору або ініціювати припинення надання Послуг. У такому разі Виконавець повідомляє Клієнта про припинення надання Послуг, та у разі розірвання Договору Виконавець здійснює пропорційне відшкодування грошових коштів, сплачених за відповідний період надання Основних послуг, за вирахуванням (за мінусом) використаної частини такого періоду;

5.3.6. вимагати від Клієнта відшкодування завданих ним збитків та нанесеної шкоди (матеріальні збитки та моральна шкода) на користь конкретного Клубу або на користь конкретних співробітників Клубу (в залежності від випадку), окрім третіх осіб, якщо не доведено, що шкода завдана не з вини Клієнта;

5.3.7. за існування обставин, що існують поза волею Сторін та/або інших обставин, що не залежать від волі Виконавця, припиняти надання Послуг або переносити надання Послуг у інший спортивний клуб, не обумовлений підпискою, на період дії таких обставин, якщо буде така можливість, або на час дії таких обставин зупинити дію підписки Клієнта до дати припинення існування обставин, що існують поза волею Сторін. У випадку зупинення Виконавцем дії підписки Клієнта на умовах п.п. 5.3.7. п. 5.3. цього Договору, у зв’язку із дією обставин, що існують поза волею Сторін та/або інших обставин, що не залежать від волі Виконавця, строк дії Договору підлягає продовженню на строк (період) такого зупинення, після закінчення дії таких обставин. При цьому строк дії підписки Клієнта, який залишився, станом на дату її зупинення Виконавцем, не змінюється, а додаткових зобов’язань за Договором у Виконавця не виникає.

5.3.8. розвивати (розширювати) комплекс Послуг (в т.ч. вводити нові типи та категорії Клубних карток) без погодження з Клієнтом;

5.3.9. у разі порушення Виконавцем п. 5.4.1. цього Договору (за наявності його вини, якщо не доведено інше) Виконавець має право, в залежності від суттєвості порушення, визначити та надати Клієнту Послуги у вигляді додаткових відвідувань Клубу. У такому разі, якщо Клієнт не використає такі додаткові Послуги або якщо він використає їх не у повному обсязі, відповідно до умови цього пункту Договору, дія Клубної картки припиняється і Договір вважається виконаним належним чином і в повному обсязі;

5.3.10. вимагати встановлення Мобільного додатку на мобільному пристрої зв’язку Клієнта, та обов’язкову реєстрацію\авторизацію Клієнта у Мобільному додатку та не допустити Клієнта до споживання Послуг Виконавця у разі відмови виконнання такої вимоги (умова не стосується власників дитячих Клубних карток чи\або Клубних браслетів).

5.3.11. не допустити Клієнта до споживання Послуг у разі відсутності фотофіксації обличчя Клієнта чи\або відмови від сканування обличчя Клієнта при вході до Клубу на вимогу Виконавця (виключно для власників Клубних браслетів).

5.3.12. відмовитись від надання Послуг і розірвати Договір у разі виявлення або отримання інформації про наявність у Клієнта протипоказань, які створюють загрозу життю або здоров`ю Клієнта та/або інших Клієнтів та/або персоналу Клубу. У цьому випадку Клуб не повертає Клієнту грошові кошти, сплачені за Послуги;

5.3.13. вимагати надання Клієнтом оригіналу довідки лікаря про стан здоров’я Клієнта при наявності у Клієнта ознак, що вказують на те, що стан здоров`я Клієнта може становити загрозу життю Клієнта та/або іншим Клієнтам та/або персоналу Клубу, а в разі підтвердження наявності таких ознак, Клуб, на власний розсуд, застосовує право передбачене п.п. 5.3.12. Договору;

5.3.14. інші права, передбачені цим Договором та чинним законодавством України.

5.4. Виконавець зобов’язаний:

3.8.2. надавати Клієнту сплачені ним Послуги особисто та/або із залученням інших осіб (Субвиконавців), у відповідності до замовленого та оплаченого пакету послуг Клієнта;

5.4.2. Забезпечити надання Послуг відповідної якості, яка відповідає умовам цього Договору та Правилам.

5.4.3. Підтримувати функціонування обладнання та інвентарю, а також допоміжних приміщень, призначеного для використання Клієнтом.

5.4.4. Подовжити строк дії пакету Послуг у випадках, передбачених цим Договором та Правилами.

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

6.1. Виконавець не несе відповідальності за досягнення чи недосягнення Клієнтом спортивних результатів, яких він бажав досягти в результаті отримання послуг в Клубі.

6.2. Клієнт несе матеріальну відповідальність за заподіяну Виконавцю шкоду. У разі заподіяння Виконавцеві збитку останнім складається Акт, який підписується уповноваженими представниками Сторін. У разі відмови Клієнта від підписання Акту, Виконавець підписує його в односторонньому порядку з приміткою про відмову Клієнта від підпису. Клієнт протягом 5 (п’яти) календарних днів на підставі акту зобов’язаний відшкодувати заподіяну шкоду в повному обсязі.

6.3. Якщо Клієнт своєю поведінкою систематично порушує права і законні інтереси інших відвідувачів Клубу або працівників Виконавця, розклад занять або перешкоджає нормальному здійсненню діяльності Клубу, ігнорує законні вимоги працівників Виконавця/Клубу, порушує приписи лікарів і режим лікування, пов’язаний з обмеженнями у фізичних навантаженнях, а також у разі наявності простроченої заборгованості з оплати послуг, Виконавець має право відмовити Клієнту у допуску в Клуб, у зв’язку з чим цей договір може бути розірваний в односторонньому порядку за ініціативою Виконавця, без повернення Клієнту сплачених коштів.

6.4. Виконавець не несе відповідальності за будь-які негативні наслідки, що можуть мати місце у випадку, якщо Клієнт має протипоказання щодо отримання Послуг за станом свого здоров’я. Клієнт самостійно визначає можливість за станом здоров’я користуватися Послугами. Виконавець не несе відповідальності за шкоду, пов’язану з погіршенням здоров’я Клієнта, якщо воно погіршилося в результаті захворювання, травми або іншого розладу здоров’я спричиненого відвідуванням Клубу.

6.5. Виконавець не несе відповідальності за технічні незручності, спричинені проведенням сезонних, профілактичних або аварійних робіт комунальними службами.

6.6. Виконавець не несе відповідальність перед Клієнтом за дії/бездіяльність третіх осіб, які не є його працівниками.

6.7. Усі спори, що пов’язані із цим Договором, його укладанням, або такі, що виникають в процесі виконання умов цього Договору, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. Якщо спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підпорядкованістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного законодавства України.

6.8. За порушення умов Договору Сторони несуть відповідальність, встановлену цим Договором та чинним законодавством України.

  1. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

7.1. Вартість послуг визначається Прейскурантом, що відповідає категорії обраного Клієнтом пакету Основних Послуг, який розміщено на інформаційному стенді Клубу та/або на Сайті, та/або в Мобільному додатку, та/або на іншому видному місці.

7.2. Оплата Основних послуг здійснюється власником Договору або Членом клубу на умовах передоплати за розрахунковий період надання Основних послуг в наступному порядку:

7.2.1. Оплата вартості Основних послуг за перший період у 28 днів виконується в момент укладення Договору в розмірі 100% від вартості Основних послуг, що вказані в чинному Прейскуранті, шляхом здійснення онлайн-платежу з банківської карти.

7.2.1.1. Оплата вартості Основних послуг, за перший період надання послуг, у разі обрання підписки за 1 (одну) гривню на 7 (сім) днів (за умови наявності пропозиції), виконується в момент укладення Договору в розмірі 100% від вартості Основних послуг, що вказані в чинному Прейскуранті, шляхом здійснення онлайн-платежу з банківської карти. Клієнт має право скористатися можливістю придбати підписку за 1 грн в клубах SpeedFit лише 1 раз.

7.2.2 Оплата вартості Основних послуг за другий період у 28 днів та наступні періоди по 28 днів надання Основних послуг здійснюється на наступний день, після закінчення попереднього періоду шляхом списання грошових коштів в розмірі 100% вартості згідно з Прейскурантом у гривні з рахунку банківської карти, з якої був здійснений перший платіж на користь Клубу, або іншої вказаної Клієнтом для таких платежів банківської карти, без окремого доручення Клієнта клубу, та перерахунку їх на рахунок Клубу. Клієнт Клубу має право відмовитися від продовження автоматичного списання коштів зі свого рахунку, повідомивши Виконавця про таку відмову. У разі втрати або недійсності, або заміни банківської карти, з якої здійснювалася оплата Послуг Виконавця, або відсутності коштів на такій банківській карті, Клієнт Клубу зобов’язаний внести відповідні зміни про банківську карту в мобільному додатку. У разі невнесення відповідних змін та неоплати Послуг Виконавця у встановлений строк, настають передбачені цим Договором наслідки.

7.2.3 Після оплати першого періоду Клієнт зобов’язаний сплатити на сорок другий день, з моменту оплати вартості Основних послуг, вартість річного Членського внеску у розмірі 100% згідно з Прейскурантом на дату оплати. Членський внесок підлягає сплаті щороку. Наступні Членські внески, крім першого, мають сплачуватися через 365 днів з моменту оплати вартості Основних послуг першого періоду.

7.2.4 У випадку обрання Клієнтом підписки на один рік (365 календарних днів), крім оплати вартості Основних послуг, за перший розрахунковий період у 28 днів, в момент укладення Договору в розмірі, що вказаний в чинному Прейскуранті, шляхом здійснення онлайн-платежу з банківської карти, Клієнт також сплачує в момент укладення Договору обов’язковий перший внесок в розмірі, визначеному в чинному Прейскуранті. Оплата за наступні періоди надання Основних послуг та оплата вартості Членського внеску здійснюється у порядку, визначеному у п. 7.2.2 та 7.2.3 цього Договору.

У разі дострокового припинення Договору, укладеного на 1 рік, з ініціативи Клієнта, вартість першого внеску не повертається.

При виборі Клієнтом пакету послуг з підпискою на 1 рік, Клієнт може отримувати Основні послуги в кожному наступному розрахунковому періоді лише у випадку відсутності заборгованості за попередні розрахункові періоди надання Основних послуг.

7.2.5. Відвідування Клубу для отримання Основних послуг можливе лише при сплаті вартості Основних послуг за відповідний період та сплаті Членського внеску.

7.2.6 Клієнт сплачує вартість Основних послуг у національній валюті України гривні.

7.3 У випадку порушення терміну оплати Основних послуг, що вказані в п.7.2.2 на строк більше ніж 7 днів настає автоматичне розірвання Договору. У випадку порушення терміну оплати Членського внеску, що вказані в п.7.2.3 на строк більше, ніж 7 днів настає автоматичне розірвання Договору.

7.3. У випадку оплати Основних послуг, що вказані в п.7.2.2, в строк менше, ніж 7 днів, можливе продовження відвідування Клубу без автоматичного розірвання Договору з урахуванням терміну дії з наступного дня, після закінчення попереднього періоду.

7.3.1. Член клубу чи/або Власник договору розуміє і погоджується з тим фактом, що оплата Основних послуг та Членського внеску може здійснюватися без безпосередньої участі Члена клубу, але за його попередньою згодою, на постійній основі, за допомогою автоматичного списання коштів з банківської картки Члена клубу чи/або Власника договору, згідно з правилами і умовами банку та/або платіжної системи, за умови наявності коштів на такому рахунку. Даний пункт є згодою Члена клубу чи/або Власника договору на договірне списання його обслуговуючим банком з його рахунку при оплаті послуг будь-якого з видів підписки Виконавця. Автоматичне списання грошових коштів за підписку відбувається систематично, у відповідності до умов цього Договору та умов окремої підписки Виконавця розміщеної на сайті Виконавця.

7.4 У випадку розірвання Договору і повторного підписання нового Договору, власник Договору або Член клубу сплачує 100% вартості Основних послуг п.7.2.1.  

7.5 Вартість Додаткових послуг вказана в Прейскуранті, що діє на момент, коли такі Додаткові послуги мають бути сплаченими. Додаткові послуги оплачуються Членом клубу шляхом внесення 100% передоплати.

7.5.1 Розрахунковий період Основних та Додаткових послуг починається з дня оплати.

7.6 Клієнт погоджується з тим, що у разі, якщо після укладення цього Договору або/та після активації придбаного пакету послуг Клієнт відмовиться від Договору та/або від отримання послуг в односторонньому порядку або якщо розірвання Договору відбудеться в односторонньому порядку Виконавцем через порушення Клієнтом Правил,  кошти, сплачені Клієнтом  згідно з умовами цього Договору, поверненню не підлягають і зараховуються, як оплата вартості користування контентом на сайті та/або мобільному додатку як  оплата вартості активації Клубного браслета або Клубної картки.

  1. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ

8.1. Сторони домовились, що в разі виникнення форс-мажорних обставин (дії непереборної сили, яка не залежить від волі Сторін), а саме: війни, воєнних дій, проведення антитерористичної операції, масових заворушень, значних валютних коливань, пандемії, карантину  та інших обставин, які унеможливлюють виконання Сторонами своїх зобов’язань, ситуацій, які суттєво впливають на можливість чи неможливість Виконавця виконувати взяті на себе зобов’язання за Договором; дії власників приміщення, де розташований Клуб, у тому числі дії, які призвели до втрати Виконавцем права щодо розміщення Клубу; ремонтно-профілактичні роботи в приміщенні, де розташований Клуб, проведення яких не було заплановано Виконавцем; пожеж, повеней, іншого стихійного лиха, Сторони звільняються від відповідальності за невиконання своїх зобов’язань на час дії зазначених обставин. У разі коли дія зазначених обставин триває більш як 30 днів, кожна зі Сторін має право на розірвання даного Договору і не несе відповідальності за таке розірвання за умови, що вона повідомить про це іншу Сторону не пізніше як за 10 днів до розірвання.

8.2. Виникнення зазначених обставин не є підставою для відмови Клієнта від плати за Послуги, які були надані до настання форс-мажорних обставин.

  1. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ. ПОРЯДОК ЙОГО ЗМІНИ ТА РОЗІРВАННЯ

9.1. Договір є публічним і безстроковим та діє до його припинення будь-якою зі Сторін у порядку, встановленому цим Договором або чинним законодавством. При цьому зобов’язання Виконавця щодо надання Послуг Клієнтові виникають з моменту активації пакету послуг, та діють до останнього дня строку дії придбаного пакету послуг.

9.2.  Активація можливості отримання послуг відбувається відповідно до умов цього Договору та Правил.

9.3. Виконавець самостійно та на виконання вимог чинного законодавства України визначає умови Договору. Виконавець самостійно має право змінити умови Договору з обов’язковим повідомленням про це Клієнтів на Сайті, та/або в Мобільному додатку, та/або на інформаційному стенді (куточку споживача) Клубу. У разі незгоди Клієнта зі змінами, внесеними до Договору, такий Клієнт має право розірвати Договір, згідно з порядком, викладеним в Договорі, протягом 7 (семи) календарних днів з дня, коли він дізнався чи міг дізнатися про внесені зміни до Договору, шляхом направлення чи особистого подання відповідної письмової заяви. Не розірвання Клієнтом Договору у вказаний строк та продовження користування Послугами свідчить про згоду Клієнта зі змінами, внесеними до Договору.

9.4. Розірвання Договору проходить автоматично у разі затримки оплати грошових коштів Клієнтом за наступний термін надання Основних послуг та/або за Членський внесок на період більше ніж 7 календарних днів. 

9.5 У разі дострокового припинення цього Договору з ініціативи Виконавця та на підставах, вказаних у п. 5.3.3 та п. 5.3.5 ст. 5 цього Договору, вважається, що Клієнт отримав Послуги, а Виконавець вважається таким, що надав їх належним чином та у повному обсязі.

9.6 Цей Договір може бути розірваний шляхом односторонньої відмови від нього. У випадку односторонньої відмови від цього Договору Клієнтом, грошові кошти, сплачені ним за Договором, поверненню не підлягають.

9.7 Розірвання Договору може статися з ініціативи Виконавця у разі закриття Клубу шляхом сповіщення Члена клубу, у будь-який зручний спосіб, за 30 (тридцять) календарних днів до останнього дня надання послуг Клубом.

  1. ІНШІ УМОВИ

10.1. Якщо Клієнт не відвідує Клуб, не використовує свій пакет послуг або використовує його не у повному обсязі внаслідок вагітності, відрядження, хвороби та/або в наслідок будь-яких інших причин, строк дії придбаного пакету послуг не змінюється, грошові кошти, сплачені Клієнтом за цим Договором, поверненню не підлягають, якщо інше не зазначено в цьому Договорі.

10.2.   У разі виникнення випадків, передбачених п. 10.1. цього Договору, Клієнт може скористатися додатковою послугою призупинення дії Пакету Послуг у порядку, передбаченому Правилами.

10.3.    Клієнт погоджується  з тим, що надані ним персональні дані, які зазначаються в заяві-приєднанні та/або на сайті Виконавця, та/або в Мобільному додатку та біометричні дані необхідні для ідентифікації останнього та є добровільним волевиявленням Клієнта/його законного представника, щодо дозволу на обробку його персональних даних та їх використання з метою реалізації положень цього Договору, зокрема, але не обмежуючись, для повідомлення Клієнта про всі зміни які можуть відбуватися в роботі Клубу та/або інформування Клієнта про нові товари та послуги.

10.4. Перебування дітей віком до 14 років на території Клубу заборонене. Клуб не несе відповідальності за дії дитини, за життя та здоров’я дитини на території Клубу. Ціна та обсяг послуг Клубу не залежать від віку Членів Клубу. Перебування дітей віком до 16 років на території Клубу після 22:00 дозволено лише в присутності одного з батьків чи іншого законного представника дитини або особи, яка її супроводжує і несе за неї персональну відповідальність. Відвідування спортклубу дитиною рекомендується здійснювати під наглядом/у супроводі одного з батьків чи іншого законного представника дитини або особи, яка її супроводжує, і несе за неї персональну відповідальність, з метою мінімізації можливих ризиків травмування дитини або інших ризиків, пов’язаних із перебуванням дитини в спортклубі без нагляду дорослого. Особа, яка супроводжує дитину, має бути Членом Клубу та мати Клубний браслет.

10.5. Підписанням цього Договору Клієнт підтверджує, що він свідомо погоджується на всі умови Договору; ознайомлений з Прейскурантом Виконавця, умовами застосування обраного пакету послуг та Правилами клубу; стан здоров’я Клієнта та/або стан здоров’я дитини дозволяє йому та/або його дитині користуватися Послугами Виконавця відповідно до цього Договору; Клієнт та/або його дитина не мають протипоказань щодо занять спортом та фізичними навантаженнями.

10.6. Погоджуючись на умови цього Договору, Клієнт дає свою згоду на періодичне отримання інформації, зокрема, але не виключно, щодо діяльності та акцій, які проводяться Виконавцем, шляхом отримання повідомлень засобами телефонного, факсимільного, електронного зв’язку або іншим чином, дозволеним або не забороненим чинним законодавством України. Для відмови Клієнта від періодичного отримання інформації, щодо діяльності та акцій, які проводяться Виконавцем засобами зазначеними у цьому підпункті Договору, Клієнт повинен надіслати письмове звернення, з відповідною вимогою, з дотриманням вимог ст. 5 Закону України «Про звернення громадян», на адресу місцезнаходження Виконавця (юридична адреса), або надати таке звернення безпосередньо до Клубу.

10.7. Сторони домовились, що надання Послуг та обслуговування Клієнтів здійснюється державною мовою, проте, на прохання Клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися іншою (іноземною) мовою, прийнятною для Сторін, виключно за умови, якщо Виконавець буде в змозі забезпечити таке обслуговування. Сторони погодили, що відсутність можливості у Виконавця здійснювати обслуговування Клієнта іноземною мовою не буде свідчити про будь-яку дискримінацію чи порушення прав споживачів, в рамках чинного законодавства України. Виконавець не несе відповідальності за особливості надання персональних послуг Партнерами на користь Клієнтів, зокрема, але невиключно за дотримання Партнерами положень Закону України «Про забезпечення функціонування Української мови як державної».

10.7.1. Роз’яснення умов Договору та офіційні письмові відповіді на зокрема, але не виключно: письмові звернення, скарги, заяви Клієнтів Виконавця надаються українською мовою у строки визначені чинним законодавством України.

10.8. Персональні дані, які надає Клієнт обробляються і зберігаються у відповідності до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року. Акцептуючи умови цього Договору, Клієнт підтверджує свою згоду з умовами Положення порядок обробки персональних даних, що розміщені за місцем надання послуг. 

10.9. Виконавець не несе відповідальності за зміст і правдивість інформації, що надається Клієнтом при укладенні Договору та Додатків до нього. Клієнт несе повну відповідальність за достовірність інформації, вказаної при укладенні Договору та Додатків до нього.

  1. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАВЦЯ

 

ТОВ «СПОРТ ЛАЙФ КИЇВ-1», Код ЄДРПОУ 39845499

Місцезнаходження: Україна, 03191, місто Київ, вулиця Кішки Самійла, будинок 8

Додаток № 1-А

Зразок заяви-приєднання до Договору 

про надання спортивно-оздоровчих послуг 

 

ЗАЯВА-ПРИЄДНАННЯ № _______________

до Договору про надання спортивно-оздоровчих послуг (публічної оферти, яку розміщено на сайті speedfit.com.ua)

Клієнт, який діє на власний розсуд, підписавши цю Заяву-приєднання, укладає Договір про надання спортивно-оздоровчих послуг (надалі за текстом – «Договір»), розміщений у приміщенні ведення діяльності Виконавця, шляхом приєднання до всіх його умов в цілому та не може запропонувати свої умови цього Договору.

Після оплати Клієнтом замовлених Послуг на підставі підписання цієї Заяви-приєднання та прийняття її Виконавцем, Клієнт та Виконавець набувають права та обов’язки, визначені Договором та несуть відповідальність за їх невиконання (неналежне виконання).

Підписавши цю Заяву-приєднання, Клієнт:

  1. Виражає повне, безумовне, беззастережне прийняття умов Договору, та приєднується до нього.
  2. Набуває права та обов’язки, передбачені Договором про надання спортивно-оздоровчих послуг. 

 

  1. Член клубу або Власник договору (у разі якщо послуги оплачено не Членом клубу) :

ПІБ ______________________________________________________________________________________

1.1. Член клубу (Вигодонабувач) – особа визначена Власником договору, на користь якої укладається Договір (ПІБ): ______________________________________________________________________________________

1.2. (Дата народження Члена клубу): _________________________________________________________________ 

1.3. (Місце проживання Члена клубу): ________________________________________________________________

1.4. (Електронна скринька\телефон Члена клубу): _________________________\_____________________________

  1. Приєднується до Договору про надання спортивно-оздоровчих послуг (публічної оферти, яку розміщено на сайті speedfit.com.ua)

2.1. Предметом якого є: Спортивно-оздоровчі послуги.

2.2. В об’ємі, який відповідає: ________________________________________________(найменування підписки).

2.3. З місцем отримання послуг (клуб): SpeedFit Теремки, вул. Кішки Самійла, буд. 8.

2.4. Розрахунковий період: 28 календарних днів.

2.5. Сума до сплати чи/або сплачена сума: _______________________ грн. (________________________________

____________________________________________) гривень (________) коп.

 

 «____» ________________ 202___ року                 ____________ _____________________________

                                                                                     ПІДПИС                              ПІБ

ДОДАТОК № 1 ДО ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧИХ ПОСЛУГ ФІТНЕС КЛУБУ «SPEEDFIT»

 

Правила клубу SpeedFit

  1. До списку Клубів, у яких триває період передпродажу відносяться: 

– SpeedFit Теремки, адреса: м. Київ, вул. Кішки Самійла, буд. 8 (орієнтовний період відкриття – 3-й квартал 2025 року (орієнтовна дата старту повноцінної роботи Клубу для осіб, які придбали підписку у період передпродажу – 01.09.2025)).

1.1. Ці Правила є обов’язковими до дотримання для всіх осіб, які користуються послугами клубу «SpeedFit», включаючи:

1.2. Правила не є вичерпними. Адміністрація клубу (далі — Виконавець) залишає за собою право в односторонньому порядку доповнювати та змінювати правила.

1.3. До початку користування основними та/або додатковими послугами клубу, Член клубу зобов’язаний самостійно ознайомитися з Договором про надання послуг та з Правилами клубу. Вважається, що Член клубу прочитав зазначені документи, розуміє їх зміст та беззаперечно погоджується з усіма умовами.

1.4. Відвідування тренажерної зали та залу групових занять дозволяється:

1.5. Член клубу несе повну відповідальність за неповнолітніх дітей, які тимчасово перебувають у соціальній зоні клубу або в інших загальнодоступних приміщеннях клубу.

1.6. Режим роботи клубу та час доступу до основних послуг зазначаються на інформаційних табличках біля входу до клубу та/або на офіційному веб-сайті клубу.

1.7. Стандартний режим роботи клубу:

1.8. Вхід до клубу для тренувань припиняється за 45 хвилин до закриття.

1.9. Для власників абонементів з часовими обмеженнями — вхід припиняється за 45 хвилин до завершення дозволеного часу перебування.

1.10. Перебування у клубі після закриття (після 22:00 у будні дні або після 21:00 у вихідні дні) вважається додатковою послугою, що підлягає оплаті відповідно до тарифів, визначених у Прейскуранті.

1.11. У разі перевищення дозволеного часу перебування в клубі для Членів з обмеженим абонементом, додатковий час також вважається платною послугою. Такі порушення фіксуються та можуть призвести до:

1.12. Облік часу перебування в клубі ведеться автоматично за допомогою Системи Контролю доступу при перетині турнікету на вході.

1.13. Клубний браслет (або клубна картка) є персональним засобом ідентифікації Члена клубу, що надається в індивідуальне користування. Забороняється передача клубного браслета/картки третім особам для отримання доступу до приміщень клубу або користування будь-якими послугами.

1.14. Після отримання клубного браслета, Член клубу зобов’язаний пройти обов’язкову процедуру активації, яка включає сканування обличчя. Це здійснюється з метою забезпечення персоналізованого контролю доступу.

1.15. Під час кожного візиту до клубу, Член клубу зобов’язаний мати при собі активований клубний браслет/картку. Для входу в приміщення клубу необхідне як проходження процедури сканування обличчя, так і пред’явлення активного браслета/картки.

1.16. Клубний браслет/картка надає Члену клубу доступ до:

приміщень клубу;

персональної шафи у роздягальні;

сейфової шафки (за наявності).

У випадку, якщо Член клубу забув клубний браслет/картку в день візиту, але такий був ним раніше отриманий, адміністрація має право видати тимчасову картку доступу.

1.17. Адміністрація клубу залишає за собою виключне право на визначення характеру та змісту музичного і відео супроводу в усіх зонах клубу. Зміна супроводу на вимогу Членів клубу не є обов’язком Виконавця.

1.18. Територія клубу є загальнодоступною (відкритою) для відвідування. З цією метою Виконавець має право здійснювати фото- та відеозйомку в межах приміщень клубу, включаючи зони загального користування, для маркетингових, інформаційних та інших цілей.

1.18.1. Такі матеріали можуть бути використані, збережені та оприлюднені Виконавцем у будь-який спосіб, що не суперечить вимогам чинного законодавства України, зокрема у частині захисту персональних даних та прав на зображення фізичних осіб.

1.19. Тимчасове виведення з ладу обладнання клубу, включаючи тренажери, електронні системи чи інші технічні засоби, не вважається порушенням умов Договору та не є підставою для пред’явлення Членом клубу претензій щодо кількості або якості наданих послуг.

 

  1. Обов’язки Членів клубу

2.1. Члени клубу зобов’язані дотримуватись вимог, правил та рекомендацій, встановлених Виконавцем, а саме:

2.1.1. Неухильно виконувати вказівки співробітників клубу, а також приписи, обмеження чи застереження, що розміщені на інформаційних, заборонних або попереджувальних табличках у приміщеннях клубу та/або на спортивному обладнанні.

2.1.2. Дотримуватись загальновизнаних норм етичної та моральної поведінки, поважати права та інтереси інших Членів клубу, зокрема осіб з нижчим рівнем фізичної або технічної підготовки. За можливості, надавати їм перевагу у черговості виконання вправ.

2.1.3. Дотримуватись правил особистої гігієни та забезпечувати чистоту у всіх зонах клубу. Забороняється смітити або створювати умови, що погіршують санітарний стан приміщень.

2.1.4. Проявляти повагу до інших відвідувачів клубу, співробітників, а також дбайливо ставитись до майна клубу, особистих речей Членів клубу та інших осіб.

2.1.5. Для тренувань Член клубу зобов’язаний використовувати відповідний спортивний одяг та взуття, призначені для фізичних навантажень. Верхня частина тіла має бути належним чином закрита. Одяг має бути чистим, охайним, без сторонніх запахів. Забороняється використовувати парфумерні засоби з різким запахом перед заняттями.

2.1.6. У разі виявлення пошкодження обладнання або будь-якого іншого майна клубу, Член клубу зобов’язаний негайно повідомити про це співробітників клубу.

2.2. Повітряна тривога та дії в надзвичайних ситуаціях

2.2.1. У разі оголошення сигналу «Повітряна тривога», усі Члени клубу зобов’язані негайно, протягом 5 хвилин, залишити приміщення клубу та прослідувати до найближчого захисного укриття.

2.2.2. Член клубу підтверджує свою обізнаність та погоджується з правом Виконавця припинити надання послуг у клубі на період дії сигналу «Увага всім» або «Повітряна тривога», до моменту отримання сигналу «Відбій повітряної тривоги».

2.2.3. Виконавець забезпечує періодичне інформування Членів клубу щодо порядку дій у разі оголошення сигналу «Повітряна тривога», зокрема шляхом трансляції звукових оголошень у приміщеннях клубу під час надання послуг, або іншим зручним способом.

2.2.4. Кожен Член клубу зобов’язаний діяти відповідно до положень Кодексу цивільного захисту України, зокрема:

п. 1 ч. 2 ст. 21 – щодо обов’язку осіб дотримуватися встановленого порядку дій у разі надзвичайної ситуації;

ч. 3 ст. 21 – щодо зобов’язання негайно евакуюватися за наявності загрози.

2.2.5. У разі, якщо Член клубу уклав договір про надання спортивно-оздоровчих послуг на користь неповнолітньої особи, яка відвідує клуб разом із ним, такий Член клубу зобов’язаний особисто супроводжувати та евакуювати зазначену особу з території клубу відразу після отримання сигналу «Повітряна тривога».

2.3. Правила поведінки Членів клубу на тренувальних територіях

2.3.1. Вхід до тренувальних зон дозволений виключно у спортивному змінному одязі та закритому взутті, призначеному для фізичної активності. Верхня частина тіла під час занять повинна бути обов’язково закрита.

2.3.2. Використання мобільних телефонів під час групових занять заборонено.

2.3.3. Заборонено користування парфумерними засобами з різким та/або стійким запахом на тренувальних територіях, оскільки це може порушувати комфорт інших відвідувачів.

2.3.4. Після завершення тренування Член клубу зобов’язаний самостійно повернути на місце зберігання все використане обладнання (гантелі, штанги, інше спорядження).

2.3.5. Вправи з вільною вагою дозволяється виконувати лише у присутності партнера — іншого Члена клубу або персонального тренера – Партнера клубу.

2.3.6. Під час вибору групових занять Член клубу повинен враховувати власний рівень фізичної підготовки. За потреби, доцільно звернутися за консультацією до тренера чи адміністратора.

2.3.7. У разі запізнення на групове заняття, після його початку, інструктор або Партнер клубу має право відмовити в участі в занятті з міркувань безпеки, зокрема через відсутність розминки, що може спричинити ризик травм.

2.3.8. Член клубу підтверджує поінформованість, що тренувальні зали (студії) для групових занять мають обмежену кількість доступних місць. У разі перевищення допустимої кількості осіб, Виконавець має право відмовити в участі у занятті або встановити обов’язковий попередній запис. Така відмова не вважається порушенням з боку Виконавця і свідчить про високу популярність обраної послуги.

2.3.9. З актуальним розкладом групових програм Член клубу може ознайомитися на офіційному вебсайті клубу, у мобільному додатку або за допомогою іншого засобу комунікації, визначеного Виконавцем.

2.3.10. Скасування або перенесення зарезервованих послуг (персональні тренування, авторські студії, солярію тощо), що передбачають додаткову оплату, допускається не пізніше ніж за 3 години до початку. У разі порушення цього строку, послуга вважається наданою у повному обсязі, і її вартість підлягає оплаті, або зараховується у борг.

2.3.11. Запізнення на заброньовану послугу (крім оренди зали для ігрових видів спорту) зменшує час її надання відповідно до часу запізнення. Якщо Член клубу запізнився до моменту початку заняття — послуга вважається наданою у повному обсязі та не переноситься.

2.3.12. Доступ до клубу можливий лише за умови відсутності заборгованості перед Виконавцем та/або Партнерами клубу. У разі наявності заборгованості, Виконавець має право тимчасово обмежити доступ до клубу та окремих послуг до моменту повного погашення.

2.3.13. Дітям, які не досягли 14 років, заборонено перебувати у тренажерній залі.

2.3.14. Під час відвідування будь-яких групових занять, Член клубу зобов’язаний мати при собі рушник.

2.3.15. Реєстрація на групові заняття здійснюється виключно шляхом бронювання місця через мобільний додаток або особисто на рецепції клубу. У разі відсутності бронювання або запізнення, інструктор має право відмовити у доступі до заняття.

2.3.16. Індивідуальна організація заняття за ініціативою клієнтів в залах-студіях, призначених для групових тренувань у Клубі, що не передбачені умовами підписки чи інших пропозицій Клубу чи Партнерів клубу – заборонені, за винятком випадків, коли Виконавець ухвалить окреме рішення про тимчасовий доступ.

2.3.17. По завершенні групового заняття, Член клубу зобов’язаний повернути інвентар на місце зберігання.

2.4. Заборонені дії для Членів клубу

2.4.1. Членам клубу забороняється вчиняти будь-які дії, що порушують загальний порядок, внутрішній розпорядок або створюють дискомфорт, загрозу безпеці, майну або здоров’ю інших осіб. Зокрема, забороняється:

2.4.1.1. Покидати територію клубу, не звільнивши попередньо індивідуальну шафу для перевдягання та/або сейфову шафку;

2.4.1.2. Проникати до службових, технічних або адміністративних приміщень, а також самостійно втручатись у роботу інженерно-технічного обладнання, систем вентиляції, кондиціонування або мультимедійного устаткування;

2.4.1.3. Гучно або агресивно поводитись, використовувати ненормативну лексику, здійснювати дії, що можуть заважати іншим Членам клубу або працівникам;

2.4.1.4. Перебувати на території клубу без відповідного змінного взуття, а також у частково або повністю оголеному вигляді (крім душових та роздягалень);

2.4.1.5. Розміщувати будь-які оголошення, рекламну продукцію, проводити опитування, здійснювати просування товарів або послуг без письмового дозволу адміністрації клубу;

2.4.1.6. Самостійно використовувати музичну, аудіо- або відеоапаратуру у приміщеннях клубу;

2.4.1.7. Здійснювати тренерську діяльність, у тому числі тренування інших клієнтів, без письмового дозволу керівництва клубу або укладеного договору;

2.4.1.8. Проносити або заходити з домашніми тваринами на територію клубу;

2.4.1.9. Використовувати мобільні телефони, планшети, ноутбуки чи інші електронні пристрої для проходження онлайн-тренувань у зонах, призначених для фізичних занять;

2.4.1.10. Встановлювати штативи або інші конструкції для фіксації електронних пристроїв (смартфонів, камер тощо) на території клубу;

2.4.1.11. Кріпити будь-яке обладнання або пристрої до тренажерів, гантельних стійок чи іншого обладнання клубу;

2.4.1.12. Проносити на територію клубу будь-які види зброї, вибухонебезпечні, горючі, токсичні, сильно пахнучі речовини, продукти харчування, напої, скляну тару;

2.4.1.13. Здійснювати релігійні обряди, ритуали або публічні духовні практики на території клубу;

2.4.1.14. Завдавати шкоди, погрожувати життю, здоров’ю або честі й гідності інших Членів клубу та співробітників клубу;

2.4.1.15. Вживати їжу у зонах для тренувань, відпочинку або в роздягальнях;

2.4.1.16. Палити або використовувати будь-які засоби для куріння, включаючи електронні сигарети, системи нагріву тютюну або подібні пристрої;

2.4.1.17. Перебувати на території клубу у стані алкогольного, наркотичного або токсичного сп’яніння. 

2.4.1.18. Використовувати спортивну магнезію, рідку крейду, нашатирний спирт та інші хімічні засоби для занять в залі.

2.5. Відповідальність за порушення Правил клубу

2.5.1. У разі порушення Правил клубу, відповідальним працівником складається акт про порушення, після чого Члену клубу виноситься перше письмове попередження.

2.5.2. У разі повторного порушення тими самими особами протягом строку дії першого попередження, складається другий акт та виноситься друге письмове попередження.

2.5.3. У випадку третього порушення Членом клубу, вчиненого протягом строку дії попереджень, Виконавець має право розірвати Договір в односторонньому порядку.

2.5.4. Строк дії кожного попередження становить шість календарних місяців з моменту його винесення.

  1. Групові заняття «Авторський клас» та індивідуальні заняття (персональні тренування)

3.1. Групові заняття під назвою «Авторський клас», що можуть проводитись у великих або малих групах, а також індивідуальні заняття (персональні тренування), здійснюються на території Клубу третіми особами — Партнерами клубу, без участі та поза сферою контролю або відповідальності Виконавця.

3.2. Проведення групових занять «Авторський клас» здійснюється відповідно до розкладу занять, який розміщується на офіційному веб-сайті Клубу та/або на інформаційній дошці в приміщенні Клубу.

3.3. Участь Члена клубу в групових заняттях «Авторський клас» є добровільною та здійснюється шляхом придбання відповідного пакета послуг і укладення прямого договору між Членом клубу та третьою особою (Партнером клубу), яка має право проводити такі заняття на території Клубу.

3.4. Участь у індивідуальних заняттях (персональних тренуваннях) також є виключно ініціативою Члена клубу, яка реалізується шляхом укладення окремого договору з відповідним Партнером клубу, що уповноважений проводити такі тренування у приміщеннях Клубу.

3.5. Оплата за індивідуальні заняття здійснюється Членом клубу безпосередньо на користь відповідного Партнера (третіх осіб). Клуб не бере участі в процесі оплати та не виступає стороною у таких договірних відносинах.

3.6. Виконавець не несе відповідальності за дії або бездіяльність третіх осіб, які здійснюють групові заняття «Авторський клас» або індивідуальні тренування, а також не розглядає жодних претензій, пов’язаних із якістю, змістом або наслідками таких послуг. Такі претензії підлягають вирішенню виключно між Членом клубу та відповідною третьою особою, з якою укладено договір.

  1. Групові та індивідуальні заняття на території Клубу

4.1. Групові заняття (у великих та/або малих групах) та індивідуальні заняття (персональні тренування) проводяться на території Клубу третіми особами (Партнерами Клубу), які мають відповідні повноваження, поза контролем і відповідальністю Виконавця (Клубу).

4.2. Проведення групових занять здійснюється відповідно до розкладу, який розміщується на офіційному вебсайті Клубу та/або в мобільному додатку. Заняття в малих групах (до 6 осіб) також проводяться згідно з цим розкладом.

4.3. Член клубу бере участь у групових та/або індивідуальних заняттях на добровільній основі. Участь у групових заняттях у малих групах допускається виключно на підставі укладеного договору між Членом клубу та третьою особою, уповноваженою на проведення таких занять.

4.4. Оплата вартості окремих авторських групових занять у малих групах, а також індивідуальних тренувань, здійснюється напряму на користь третіх осіб, без будь-якої участі Клубу. Клуб не є стороною у таких договірних відносинах та не здійснює грошових розрахунків між сторонами.

4.5. Клуб не несе відповідальності за дії або бездіяльність третіх осіб, які проводять вказані заняття на його території, та не приймає до розгляду будь-які претензії, пов’язані з якістю надання таких послуг.

4.6. Один Член клубу може зареєструватися не більше ніж на два групові тренування на день.

4.7. Перед початком групового заняття Член клубу зобов’язаний пройти перевірку реєстрації.

4.8. Усі групові тренування розпочинаються чітко за графіком. У разі запізнення, Член клубу не допускається до зали після початку заняття.

4.9. Скасування реєстрації на групове тренування можливе не пізніше ніж за 2 (дві) години до початку заняття, через особистий кабінет на сайті або в мобільному додатку Клубу.

4.10. У разі, якщо Член клубу зареєструвався на тренування, але не скасував реєстрацію в установлені строки і не з’явився, застосовується автоматичне обмеження реєстрації на групові тренування строком на 7 (сім) календарних днів. Інформація про блокування направляється на електронну пошту та в мобільний додаток.

4.11. Відвідування зали для групових занять дозволено лише у чистому змінному взутті, яке не залишає слідів на покритті підлоги.

4.12. Зала групових програм призначена виключно для тренувань за розкладом, під керівництвом тренера чи/або Партнера клубу. Самостійне тренування в залі програм заборонене, якщо це не передбачено правилами або графіком.

4.17. Клуб не несе відповідальності за дії або бездіяльність третіх осіб, які проводять групові або індивідуальні заняття, та не розглядає претензії гостей або Членів клубу щодо якості таких послуг.

  1. Правила користування роздягальнями та зберігання особистих речей

5.1. Клубний браслет є індивідуальним ключем до персональної шафи в роздягальні та сейфової шафки. Доступ до цих об’єктів можливий лише за наявності активного браслета.

5.2. Після завершення часу перебування у Клубі, Член клубу зобов’язаний звільнити як шафу в роздягальні, так і сейфову шафку. Усі шафи автоматично розблоковуються після закриття Клубу.

5.3. Речі, залишені в шафах або сейфових шафках після закінчення робочого часу Клубу, вважаються залишеними без нагляду, і підлягають утилізації без повернення, включаючи засоби особистої гігієни та інше майно.

5.4. Членам клубу заборонено покидати територію Клубу без попереднього звільнення шафи в роздягальні та сейфової шафки.

5.5. Клуб не несе відповідальності за особисті речі Членів клубу, включаючи речі, залишені без нагляду або в сейфових шафках.

5.6. Зберігання особистих речей у сейфовій шафці здійснюється Членом клубу на власний ризик. Виконавець не приймає на зберігання грошові кошти, документи, цінності або інше майно Клієнта та не гарантує охорону вмісту сейфових шафок.

5.7. Членам клубу забороняється здійснювати прання, розвішування або сушіння одягу чи взуття в роздягальнях або всередині шаф.

  1. Додаткові послуги Клубу

6.1. Додаткові послуги Клубу надаються відповідно до умов, встановлених Виконавцем, та регулюються чинним Прейскурантом і/або правилами, опублікованими на офіційному сайті Клубу.

6.2. Послуга “Гостьовий візит” — додаткова послуга, яка надається виключно згідно з правилами, визначеними Виконавцем.

6.3. Послуга видачі нового клубного браслета надається як додаткова, у випадках втрати, пошкодження або необхідності заміни попереднього.

6.4. Промо-тренування з Партнером клубу є додатковою послугою, що надається один раз протягом строку дії договору, виключно в Клубі, з яким укладено договір, та за попереднім погодженням із Партнером клубу (за умови наявності такої пропозиції у Клубі).

6.5. Проведення промо-тренування не є зобов’язанням Виконавця. Це — форма лояльності Клубу, яка може бути реалізована лише за умови наявності відповідної можливості. Укладення договору про надання послуг не є підставою для вимоги надання промо-тренування.

6.6. Авторське групове заняття з Партнером клубу — окрема додаткова послуга, що надається відповідно до умов договору з третьою особою.

6.7. Послуга “Со-доступ” дозволяє Члену клубу відвідувати два або більше клуби, які функціонують на момент придбання послуги або клуби-партнери (за наявності такої пропозиції). Вартість визначається у чинному Прейскуранті Клубу.

6.8. Інші додаткові послуги, включаючи послуги лояльності, визначені у Прейскуранті або публікуються на офіційному сайті Клубу. Їх надання можливе лише за відповідних умов, передбачених внутрішніми регламентами Клубу.

  1. Заключні положення

7.1. З метою забезпечення належного рівня комфорту, безпеки та організації діяльності Клубу, Виконавець залишає за собою право вносити зміни та/або доповнення до цих Правил в односторонньому порядку, без необхідності попереднього погодження з Членами клубу.

7.2. Будь-які зміни або доповнення до Правил, а також фактичне їх застосування та виконання, не можуть бути підставою для надання Членам клубу пільг, компенсацій, перегляду умов договору чи пред’явлення претензій до Виконавця.

Безкоштовний доступ